Dator fail

Eftersom att skärmen på datorn é dålig så cyklade jag till Expert där jag köpt den så dom kunde berätta om garantin fortfarande gällde. Allt jag fick till svar va att han inte visste, men att garantin brukar vara på ett år. Det roliga var att det stod ett år på kvittot som han kollade på men han sa att han inte var säker. Han gav mig numret till supporten som jag ringde i dag. först så fick jag ett nytt nummer av det första numret han gett mig, eftersom att jag ringde från en mobiltelefon. Sen fick jag sitta i 10 min och lyssna på klassisk musik och en röst som tackade för att jag väntade. Då jag tillslut kom fram så fick jag för första ggn hjälp. Hon sa att jag skulle skicka den på verkstaden, sen fick jag en massa nummer och en adress. jag ringe mamma sen och hon sa att vi hellre skickar den till en reparatör i närheten, men hon ska kolla och ringa sen.. .. datorer e jobbiga saker då dom börjar krångla.. Förhoppningsvis så kommer det lösa sig så småningom.. I övrigt så har jag varit duktig i dag och organiserat, fixat, städat, tvättat, och gjort allt det viktiga inför nyårsafton då jag Emma, Emma2, och Marcus ska äta nyårsmiddag i lägenheten, innan vi åker till skelleftehamn för det riktiga firandet, Det blir skitskoj ^^ Mall3, Petra & Lillsara- sorry igen för att jag inte följde till luleå i dag, hoppas att ni älskar mig ändå, för jag älskar fortfarande er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0