Hemma

Hemma hos mamma och pappa och väntar på att det ska bli julafton.. tänkte bara ge er en kort uppdatering på vad som hänt de senaste dagarna.. Det var fest i fredags och det gick bra, tills det gick åt skogen och jag spenderade hela lördagen med att kräkas.. inte skoj, ska hålla mer koll på drickandet tror jag.. Söndag, städning, shoppa julklappar och sova. Måndag (i dag) tog jag bussen till lillholmträsk och har suttit här hela dagen, jag blev less och satt mig vid datiorn och blev bombarderad av meddelanden från tagged där killar från konstiga länder bombarderat mig med kärleksförklaringar... värre än vanligt iaf.. jag håller på att bli rätt less dom och med tanke på mina svar så bör dom märka det.. men man vet aldrig. I morgon ska jag iaf ut och leka med bilen ^^ har kollat teorin och bör klara den utan problem den 13e :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Du såg ju ut att må rätt bra när vi kom till olles ^^

2008-12-23 @ 12:30:18
URL: http://kimpastompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0