Knäck

Vi kokade knäck i kväll ^^ Då börjar julen närma sig på riktigt. Jag och pappa fyllde formarna och nu har jag räknat ut var jag får alla mina ljudeffekter ifrån :P han gör roliga ljud ifrån sig då saker blir fel (bara lite fel, vid större fel svär han nog.)Sen har jag även lärt mig att man kan gnaga rätt länge på en sked med stelnad knäcksmet ____________________________________________________________________________________ En annan sak som symboliserar julen för mig, och som jag levat på sen jag kom hem till Lillholmträsk är: Ljusugnsbröd med smör, julskinka och senap ^^ MUMS I övrigt sitter jag mest vid tv.n och ser en massa gammla julfilmer eller så drygar jag vid datorn (tills internet dör för en stund, då går jag tillbaka till tv.n och/eller gör en till macka) ____________________________________________________________________________________ Jag kommer vara såå fet efter nyår XD Sitter bara och äter.. hahaha, men mat e gott, särskillt vid jul. Släkten kommer också, Farmor, mormor o morfar, morbror Peder och Marlene med lillkusinen Alma, sen resten av familjen, mamma, pappa, marcus, linus.. Tyvär så kunde inte min andra morbror, Lennart, med familj åka upp från västerås den här julen heller.

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

Skulle bara vilja önska dig en riktigt god jul!



Btw, ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Kram ♥

2008-12-23 @ 21:08:59
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0