Konstig bil

Jag tänkte att jag skulle provköra Mazdan i dag, lära mig lite säkerhetskontroller mm. Så jag tog ut bilen ur garaget (efter att ha chokat igång den) för att sedan ta den på en testtur runt byn. Förutom ett konstigt ljud så tyckte jag inte att det verkade vara några problem, den gick ju trots allt igenom besiktningen. Efter min testkörning till kvammarn och tillbaka så parkerade jag utanför huset och stänkde av bilen. Men då jag strax efteråt skulle starta den igen så fick jag inger respons alls, inte ens startmotorn gick igång. Detta är ju inte alls bra om man ska börja köra runt i den. Tänk om jag kör till solbacken och då jag handlat klart så startar inte bilen. KATASTROF!!! Jag ska prova starta igen om en stund, men pappa ska få kolla upp det där då han kommer hem från jobbet i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0