Projekt kylskåpsmonster

Dagen jag flyttade in i min lägenhet fick jag med mig en glasslåda med potatis hemifrån. Då man som tonåring flyttar och får bestämma själv över vad man vill äta så är ju inte potatis det man prioriterar. Så den blev sålunda bortglömd. En dag så kollade jag i den, men inte var den möglig, den hade däremot börjat gro :) Små tentakel liknande armar började komma ut från potatisarna! Jag tyckte att det var intressant och då Emma dessutom tyckte att det var äckligt så behöll jag lådan i kylskåpet. I dag, 1.5 år efter att jag fått lådan öppnade jag den igen för att se om innehållet fått liv. Detta var vad jag fann

Kommentarer
Postat av: MalinSofieLarsson

Ååååååååååååååå MEN HERREGUD VAD VIDRIGT!?!??!

2008-12-07 @ 01:01:17
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Kim

SNART LEVEL DEN :D :D :D :D

2008-12-07 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0