Trasig bil

Pappa kom hem och jag förklarade problemet för honom, han räknade ju självklart direkt ut vad som var problemet. Tydligen så är det något fel med nyckellåset (visste jag sen tidigare men trodde att det bara var det att nyckeln inte satt fast) men det var även den lilla detaljen att nyckeln inte gick tillbaka tillräckligt då man startade bilen så då jag startade den så var startmotorn fortfarande igång då jag körde,. vilket resulterade i att den brann/paja och inte fungerade när jag skulle starta bilen igen. Därav det konstiga ljuden jag hörde medan bilen var igång... _______________________________________________________________________________ Jag vet, jag suger på bilar men ofta man vet sånna saker, vi måste iaf byta startmotor nu :(

Kommentarer
Postat av: Kim

Pappor är inte roliga när dom bara sneglar på bilar sen vet dom vad som är felet :P Då känner man sig verkligen olärd ^^

2008-12-23 @ 15:32:35
URL: http://kimpastompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0