att fylla 18, inte bara fel månad på året, utan även fel tid i månaden

Kolla just upp vad som händer för alla 18 åringar i skellefteå i december

Den 8 december Zootour
Den 12 December Club 18

Jag fyller år den 15.....

Om jag vill kan jag fara den 26 december på Station, då får 18 åringarna vara där, för alla andra gjorde bort det kvällen innan...
Det rliga är att det står att man måste vara 18 för att köpa biljetter, endast förköp och de släpps i början på december, Jag undrar om jag ens får köpa biljetten innan jag fyllt 18

Helt jävla fel tid i månaden också

För övrigt vill jag tacka er tjejjer som e såå shyssta att ni inte lämmnar mig i sticket, även om ni fyllt 18 och jag e en eftersläntare

Emma
Malin
Petra
m.fl

ÄLSKER ER!!!

Men det e klart att ni får gå dit i alla fall, men det känns skönt att ni bryr er :)

och Malin, allas våran bordellmamma får en extra kram, för du e ju ändå bordellmamman ;)

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

jA bäst det annars bilr det min pimphand/bordellmammahand >:D

2008-11-25 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0