Dyrt körkort :(

Efter att ha övningskört i morse sa min körlärare att jag behövde mer lektioner än hon tidigare trodde. Så jag var tvungen att boka 10 lektioner till, vilket leder till att jag totalt kommer att ha kört 25 lektioner innan jag beräknas vara redo för uppkörning.. (nu är det inte helt säkert att jag behöver alla, men man vet aldrig)

Jag räknade ut den (ca) totala kostnaden för vad mitt körkort kommer att kosta och summan hamnade på
19 270 SEK

Jag va inte nöjd, och det var inte mamma heller :(

Förhoppningsvis så får jag tag på ett jobb så jag kan betala tillbaka, jag vill verkligen inte att dom ska betala allt, när jag dessutom fått bil och så..

Fy Faan asså..

Någon som vet av ett jobb?

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Dom har ju en tendens att överdriva hur många lektioner du behöver för att dom vill ju ha in pengar :P

2008-11-25 @ 17:42:39
Postat av: Tina

Så säger de nog för att du ska köpa fler körlektioner... då får de ju mer lön :P



De söker ju telefonförsäljare på apberget X)

2008-11-27 @ 22:06:53
URL: http://tinamedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0