Fest, helg, scout

Det var fest i fredags, Emma, malin och Emma (ja 2 emma) och jag förfestade i lägenheten, cider, smirnoff och en grogg, så spelade vi spel, oj va kul vi hade det ^^

Senare träffade vi Jonas, Kim m.fl på vägen till den otroligt sugiga festen på Anderstorp (Vem har fest i en tvättstuga?) ingen musik, massa skumma människor.. vi drog ganska direkt tillbaka till lägenheten och avslutade med en macka på Subway som hade nattöppet... MUMS  :)

Lördag så blev det Bakismat på Dallas innan jag tog mitt pick och pack och drog till bushen (Lillholmträsk), där satt man hela kvällen och drygade med bröderna (eller jag satt vid datorn och dom vid TV.n)

I dag var jag på Gudstjänst med scouterna, lagom kaotiskt med bytet till de nya skjortorna.. Men det gick tillslut :) Sen åkte vi till Cilla och firade att hon fyller 18 år i morgon

GRATTIS GUMMAN <3

Middag på pizzerian sen tillbaka till stan igen..
Nu löser jag problem.. dumheter gör man ibland

Kramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Kim!

Tvättstuga utan musik :-/ väldigt kritisk



Annars var det helt okej!

2008-11-16 @ 21:56:08
URL: http://kimpastompa.blogg.se/
Postat av: Kim!

Åt inte vi på dallas i lördags? =)

2008-11-18 @ 23:38:44
URL: http://kimpastompa.blogg.se/
Postat av: C

Tackar :]

2008-11-20 @ 19:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0