Halken!!

Var på halken med Malin i dag :) Det var HUUUR roligt som helst!! Vi var 6 elever och Ubbe (läraren) som åkte upp till halkbanan i Piteå. Jag erbjöd mig att börja köra dit, gick rätt bra, även om jag var nära att köra in i ett räcke XD Sen var det Malins tur, det gick bra för henne med, det enda var väl att hon behöver göra lite mjukare körfältsbyten (då är så hård malin ;) När vi kom fram fick vi "krocka" i 7 km i timmen, det var ju inte så farligt men jag skulle inte vilja krocka i högre hastigheter. Sen fick vi volta i en bil, långsamt så klart, och det var superkul! :) jag skrattade hela tiden, sen när bilen låg på taket så skulle vi koppla lös bältet och krypa ut genom ett öppet fönster. Jag vill göra det igen :) men inte på riktigt :/ Efter en kort rast och en kort teorigenomgång så fick vi fara ut och köra, bil nr1 var en bakhjulsdriven mercedes som vi skulle svänga runt lite i, vi provade med och utan antisladdsystem Detta var det roligaste i kursen:) Bil nr2 vi körde var en framhjulsdriven ford, då skulle vi prova bromsa med och utan ABS bromsar, väja för en "lastbil" och bromsa för skolbarn. Även detta gick väldigt bra då man fått prova en stund :) Jag vill göra kursen igen...!! Eller jag blev åtminstone väldigt sugen på att köra lite isbil :) Sen då vi kom hem så var det middag hos farmor som gällde (ringde tidigare under dagen och frågade om vi kunde komma) Sagt och gjort, Jag,Marcus, Linus och Jocke åt middag hos farmor och maten var supergod, som alltid, fick till och med mig lite hem :) Så nu sitter jag här i lägenheten igen och drygar vid datan, som vanligt :P

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tyckte likadant! :D

2008-11-28 @ 16:42:25
Postat av: Malinsofielarsson

vi måste ändå hitta på något igen;D kanske fest^^ höhö för alkoholister är vi allihopa, allihopa. Du med och jag med---- osv. eller kanske mysa igen med en film och pia som inte alls var mysig>:O

2008-12-04 @ 10:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0