HELG

Fredag eftermiddag, jag sitter i lägenheten men en fin "att göra" lista..

ATT GÖRA..
Städa
Diska
Dammsuga
Skura
Laga mat (äta är bra)
Vika tvätt
Bädda om i sängen

I övrigt...
Dusha
Hemmaspa :) fotbad, ansiktsmask, fixa naglarna :D
Dryga..
Sitta vid datorn.. och aldrig gå och lägga mig :P


KÄNN ER FRIA ATT ÄNDRA I LISTAN!! HÖR AV ER!
______________________________________________________________________

Har jag tur kommer pappa i morgon så vi kan övningsköra i staan :) jag e inte dålig på stan nu ;P

Lördag kväll, sitta i lägenheten

Söndag:
Träna..


Vet inte om man ens orkar försöka ta sig in på Balsac, det e så dryga människor där


 


Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

MEN JAG FÅR DAMP KLART SOM FAN DU SKA MED PÅ BALZAC!??!? SKAFFA FRAM NÅGRA CIDER SÅ DRAR VI ÅTMINSTONE PÅ FÖRFEST TSM?!?!??!?!??!?!?!?!?! jag kan btw dryga med dig framför datorn hemma;D stylar just nu min bloggseruM;D



och btw jag älskar att våra bloggar är så lika:O

2008-11-21 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0