Köra, Köra, Brum, Brum. Fika, Fika..

Pappa kom till stan i dag, vi skulle övningsköra i stadstrafik. Men först blev det fika/frukost hos farmor, Mackor, bullar och kaffe, Marcus kom förbi också.

Vi skulle åka upp på Solbacken och shoppa lite, jag körde och det gick jättebra, men jag fick parkera om bilen en gång för jag parkerade för nära en annan bil.

Sen åkte vi tillbaka till farmor, det gick lika bra att köra då med.

Vi bestämde oss föra att käka hämtpizza från Picasso, så jag körde dit med pappa och hämtade pizzorna och körde via lejonströmsbron tillbaka, (det var stor skillnad på nu och sist jag körde där då jag körde mitt på bron)

Käka hos farmor, mer kaffe och lite mangosorbet sen var det bara att köra hem till lägenheten, sen fick pappa köra hem igen, förhoppningsvis så har jag fått ett brev på vägverket där koden finns så jag kan boka nupkörningen i kväll eller i morgon (Ber för mitt liv att jag ska få köra upp före jul, men det känns mörkt på den fronten...)

Vill verkligen ha körkortet NUU!! Min bil står ju och väntar, med den rosa klädseln, ny stereo, nya högtalare, nya extralysen... Massa nytt.. Sen också om vi ska till finland på mellandagarna.. om malin kuggar sin körning hänger det på mig :/

Men men, en sak i taget, Halken på torsdag, Boka uppkörning, Plugga som ett as på teorin sen är det bara att göra bra ifrån sig då det väl gäller..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0