Lördag kväll med Malin och Pia

Efter att ha kommit fram till att kvällen var tråkig i går kontaktade jag Malin för att se om hon och Emma kanske ville hitta på något, se film eller så.

Malin kom förbi men inte Emma så Malins hund Pia fick ta hennes plats och baka Muffins med oss, (Dvs. Slicka skålen). Det blev helt underbara muffins så vi avnjöt dem med film och vaniljsås, tyvärr så han vi inte se klart filmen (what happens in Vegas) för Malin skulle ta nattbussen hem.

Men i regel så blev det en mycket lyckad kväll, vi måste göra om det någon dag, Eller hur Mall3 ;)

Tyvärr så blev det en massa muffins kvar, och jag e less muffins sedan min tidigare muffinssats som jag gjorde.
Tur för mina bröder är jag givmild och delar med mig av de jag gjorde själv, tänkte spara de mjölkfria vi gjorde i går till nästa gång Malin kommer (även om vi säkert bakar något nytt då:P)

Längtar till halken med dig Malin, vi ska äga hela banan ;)

Längtar även till den 17 December då Jag, Malin, Emma, Sandra med ev Flera ska fira min födelsedag.. är dock lite rädd för vad som kommer att hända då det ändå är Lillördag :P Får sätta upen varningslapp i trappuppgången till mina grannar :)

 

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

jag håler med i helgen kanske om det inte blir någon fest;D

2008-11-24 @ 10:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0