byta bil på däcken och att göra något av dagen

I morse steg jag upp kl halv 10 (!) och jag tänkte att jag skulle göra något konstruktivt av min dag, det gjorde jag också, jag och pappa körde in till norsjö för att kolla på strongman uppvisningen som var på XL-Bygg (gammla steinwalls/teab)
Sen köpte vi en ny högtryckstvätt och pappa tankade min bil (eller jag tankade, pappa betalade) sen köpte vi godeis innan vi åkte hem..

Väl hemma satte pappa ihop högtryckstvätten och jag fick tvätta min bil (men jag fuskade visst lite) det blev iaf bättre än den var innan :)

Sen fick jag lära mig att byta däck på bilen, så nu har jag bytt till sommardäck på mazdan :) yey!!

Efter att jag bytt däck passade jag på att sova en timme i solen på studsmattan innan jag åt middag.. vet inte vad jag ska göra nu, mamma och pappa är i norsjö med Harleyn och linus tog pär och tankar hondan...

Ikväll ska mamma och pappa dessutom på bäckerudden på bilträffen (raggarbilar typ) jag kanske sitter kvar här och mosar, alt ta ett bad, alt åka till cilla.. vet int vad jag orkar.. trött nu iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0