Det mest privata.. (om man snodde min börs)

Ens plånbok är nog enligt mig bland det mest privata en människa har, det finns pengarm kontokort, körkort, och andra smarta saker..

Jag snodde med mig morsans gamla plånbok när jag var hem i tisdags, den är mer praktisk och snyggare än min gammla.. och eftersom att jag både är en snygg och praktisk människa så tyckte jag att den passade mig perfekt ;)

Här kommer iaf ett avslöjande om vad man får om man snor min börs

54 SEK, våtservett, spritservett, P-piller, plåster, kondomer, Ipren, körkort, tusen andra kort..

... värt att sno??

låt bli iaf..  ville bara dela med mig av mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: Tinah

kondom OCH p-piller? nödvändigt? ;P

2009-04-30 @ 00:17:03
URL: http://tinamedh.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men min tur lyckas man ibland glömma ta p-piller, sen ifall nån annan behöver ^^

2009-05-20 @ 20:31:18
URL: http://chained.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0