Hemma hos morsfars

Hemma i lillolmträsk nu, det var thaimiddag uppe i folkskolan, Somdee som serverade, det var huur gott som helst :)
Efteråt så försökte bland annat mamma och pappa dra igång värsta festen med det blev inget drag så dom passade på att ringa mig som hade somnat på soffan kl 00.00 och sa att jag skulle skjutsa dem på andra sidan sjön,, liite drygt men sagt och gjort, där var det mer drag och folk och jag blev kvar där med dom tills klockan var 3 på natten innan jag tvinga hem dom så jag kunde sova.
 
Jag sov och vaknade nästa morgon av att lillebror börjat träna på den satans elgitarren.. snabbdusch och frukost bestående av utegrillade parisare vid eldstaden, sen hände int så mkt, jag körde min bil lite för nu är den fullt fungerande och jag ska ta med den till stan nästa gång jag far dit :)
Min Mazda 626 från -85 mycket maskulin.. pappa har kört den tills nu och jag hoppas han har kännt sig manlig i den ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0