I lägenheten :)

Nu är jag tillbaka i lägenheten, det hände lite kul saker i helgen ändå :) Bland annat har jag börjat köra min bil och upptäckt att den är liite speciell, men det ska som vara så, så att bilen har karaktär, gillar det med gammla bilar, dom har alltid nått fuffens för sig. Min bil brukar ha konstiga ljud för sig och det är mitt jobb att lista ut vad det är. Ett tjutande ljud antar jag var bromsarna som inte gick tillbaka helt då jag släppte bromsen så den tjöt, men det försvann då man bromsade till lite halvbestämt. Ett annat ljud som den gör är m man har öppnat dörren utan att dra i handbromsen, då piper det.. och om man glömt på lyset och öpnar dörren spelar den en melodi. Den finaste melodin, som spelades bara man öppnade dörren försvann då pappa fixade med elen nån gång.

Det är iaf en rätt trevlig bil :) omen lite speciell som sagt;)

-när jag kom till stan så for jag och Marcus och tankade innan vi for på Kvantum och handlade mat, kebeb i dag ;)

Annars vet jag inte vad som händer, springa i kväll, marknad i norsjö i helgen :)

VILL HA TILL BILEN :D

VARFÖR??........ VARFÖR INTE!! :D                                      Älska <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0