Jag bloggar i dag

Jag har inte bloggat på länge, mest för att jag har haft bättre saker för mig, mycket med skolan, sammanbrott och bullbak. Nu börjar det lugna sig, det har varit mycket inför lovet men nu har jag bara en engelska bokredovisning på en bok jag inte läst klart kvar, och en redovisning på psykosociala som jag inte ser fram emot, det är det sista jag gör på skolan innan lovet och då blir det fest, har inte festat på ett tag så det blir ett fint avslut på skolan inför lovet, ev, klassfest, definitivt station på torsdag och jag sk dricka min vinflaska då :) sen är det lov. Fan vad skönt, enda skälet till varför jag klarar mig är för att lovet är nära, hör av mig sen,

BYE!!!

/hon som inte orkar blogga


Kommentarer
Postat av: Malinsofielarsson

jag är rå peppad på att få smaka en slurk av det där GODA vinet

2009-04-09 @ 09:08:56
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0