Skärtorsdag

Feat på skärtorsdag, trevligt folk gott vin och en sväng på station, hade hoppats på lite större fylla men jag får ta det nästa fest :) Här kommer lite bilder, vi var i min lägenhet (of course) och jag fick möblera om litegrann för att få alla att rymmas i tv rummet samt ta in mammas utestolar jag köpte tidigare i veckan :)
Kvällens outfit, Linne från polen, tröja: psyco cowboy, shorts: avklippta jeans från jsfn, Leggings: Gina tricot, skor: skopunkten, jacka: Mustang leather, Buff: buff, örhängen: hemmagjorda
Black tower vinet jag fick :) tack ännu en gång Greger ;)

Morgonen efter......Någon timme senare (tur man e duktig ;)

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

hahha <3 den kvällen 4life.

har du fler fest bilder du kan skicka mig?

2009-04-12 @ 18:14:07
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0