Station 8 på Skärtorsdag, Tema gult.

Jag tycker om tema på olika evenemang, och på skärtorsdag är det tema gult, så de som klär sig i gult får ett påskägg :) Nu gör inte jag det för påskägget, om det är godis i det tycker jag nog inte ens om det, utan jag gör det mer för att det är kul med teman.

Jag har en idé på vilka kläder jag ska ha och det känns riktigt bra :) 

Jag kanske gör som mall3 och lägger upp en bild på min outfit, självklart ska jag ha på mig mina nya stövlar också, för att dom är så sjuuukt underbara och snygga :)
 (min tröja är snyggare;)

Kommentarer
Postat av: Malinsofielarsson

HAHHA OJA + malin som shottar sprit+sorbet

2009-04-09 @ 09:09:40
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0