19 år

I dag fyller jag 19, martin gjorde frukost och gav mig presenter rån han och hans föräldrar(!) inte väntat, så nu har jag ett presentkort på 200 kr på Carlings och 500 kr på HM :) Liite jag ska shoppa på Mellandagsrean :D

Annars så är det rätt lugnt just nu, skjutsade Martin på sin undersökning på Öra näsa hals efter att vi druckit kaffe och käkat tårta. Nu ska jag baka ut bulldegen jag lämnat på jäsning.. Kanelbullar ftw!!

Sen blir det att göra en sockerkaka innan jag ska ducha, sminka mig, fixahåret och klä mig halvsnyggt innan jag martin, mamma, pappa, linus, alex, farmor, göran och ann-louise (martins föräldrar) drar på stan och käkar :)

Sen kl 19.00 är det drop in fikatime här:) ni får gärna komma lite senare så slipper jag stressa efter middagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0