Drömmar, När jag har fått pengar Del 2, Elektronik

Det börjar vara dags att uppdatera mig på den elektroniska sidan. Min mobil, en sony ericsson W200i) är lite out of date så att säga, visst den fungerar, men kameran är rätt kass och mms funkar inte.. Nej dags för en ny telefon, och sen behöver jag en digitalkamera, men det bästa vore om man kunde skaffa en telefon med en bra kamera så har man allt i ett. ______________________________________________________________________________ Men en bra mobil, en kamera och en ny dator.. En nätt och smidig bärbar. gärna med trådlöst internet. Jag älskar då man kan sätta sig med datorn i knät på en bussresa och surfa bort tiden , eller skriva viktiga mail... det är egentligen tänkt att jag ska lägga till bilder i det här inlägget, men det är nått cp så jag kan varken ändra texten eller lägga till bilder, hela den menyraden har försvunnit... Tacksam för förklaring till detta:) _______________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0