Fredag

I dag så chillade jag och martin i lägenheten, jag fick bland annat lite pappersgöra bortgjort, innan vi drog ner på stan där jag sprang om på AF och hämtade ut lite papper, sen lämnade jag ett CV på ICA Torget, men jag hyser inga större förhoppningar där, ännu ett CV till högen...

Sen åkte vi hem och gjorde middag, Spaghetti och köttfärssås med vitlöksbröd innan jag satte mig och fixade naglarna och martin ställde sin kam,... fast jag fick laga den åt honom lite..

Sen skjutsade jag Martin till Kåge för där var det kalas, och på tillbakavägen skjutsade jag Abbe och Olovs farsa in till stan innan jag drog till Skellefteåhamn, där skulle vi se film, men först passadevi på att pajja Mall3´s säng, och filmen var rätt kass... minns int vad den hette


Nu sitter jag iaf i lägeheten och chillar, ska väl stöka runt lite innan jag lägger mig, det finns en risk att det kommer en massa punkare och skins hit i natt nån gång för att efterfesta, men bara dom låter bli sängen e jag nöjd
(för ni som inte har koll, jag och martin bor i en etta med kokvrå)



I Morgon Lördag är jag och martin bortbjudna på fika hos petra i Skelleftehamn, men det vet inte martin än, men han gör ju som han vill om han vill följa eller int. Jag ska iallafall dit. Sen blir det att fara hen, käka och göra sig klar inför festen på kvällen, det blir att dricka vin, och nått mer, kanske vodka. eller nått annat smarrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0