Jag lär mig aldrig

Seriöst, det spelar ingen roll vad jag dricker, eller hur mycket eller lite jag tar med på en fest, jag kommer alltid över nått mer, sen slutar det såhär.. Att jag inte supit bort alla mina ägodelar är ett mirakel.

Det spelar ingen roll om jag säger åt mig själv att ta det lungt på kvällen, jag spyr ändå som en kalv tillslut.
Det är nåt som blivit nuförtiden, jag bara dricker och dricker och dricker, vad som hellst, och fort går det.

Jag kan dra slutsatsen att jag är ganska dum, eftersom att jag inte har lärt mig, dumma människor lär sig inte..



Jaja, gjort är gjort. Nu är jag bakis och vill ha bakismat..
Martin är bakis och vill ha nikotin, men mår för dåligt för att röka.
jag mår nästan för dåligt för att äta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0