Jobb?

I veckan var jag på en arbetsintervju, det var leos lekland som var på jobbchansen i fredags så jag var där, tillsammans med typ 40 andra sökanden, vi får se hur det går..

Sen så skickade Mall3 ett sms till mig i dag. det såg ganska precis ut såhär:
"Ömheten behöver vikarier pallra din fina rumpa dit! Och skriv upp dig;)"
  1. Tack för den fina kommentaren om min rumpa ;)
  2. Jag ville vara snabb, eftersom jag inte är i norsjö förrns i morgon kväll, så jag har slängt iväg ett mail till dom
  3. Tack för tipset
<3 U Babie

Annars får jag springa upp till "Vårdencheferna" som bor ovanför busstationen och gulla. :P


Kommentarer
Postat av: MalinSofieLarsson

U GO GIRL!

2009-12-14 @ 00:23:33
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0