Kvällsflumm.. När jag har fått pengar. del 1, kontor

Sitter i Lägenheten, Martin är hemma hos max för att stämma en gitarr, jag tänkte ta en tidig kväll för att jag ska på arbetsförmedlingen i morgon.

I dag var jag på stan, jag lämnade in och hämtade ut lite papper på arbetsförmedlingen samt förnyade mitt p-piller recept på ungdomsmottagningen, har visst gått upp ett kilo sen förra året, men det är inte en katastrof. Men jag är medveten om att jag bör börja träna,men jag har inte råd med ett gymkort och det är roligare att gymma, dansa och boxas än att halka runt broarna en kall vinterdag.

När martin for och repade med bandet så passade jag på att flumma på stan, hittade en kalender för år 2010 som jag blev sugen på, jag är så sjukt kräsen då det gäller kalendrar, den ska inte vara för stor eller för liten, det ska finnas mycket plats att skriva på samt en anteckningsdel för varje vecka och en anteckningsdel i slutet av kalendern. den ska vara modern och smidig. 
- Den kalendern jag hittade var inte Perfekt, men ingen är perfekt. Men den var riktigt bra och kommer att inköpas vid ett senare tillfälle.

När jag ändå var på bokia så passade jag på att kika på kontorsvaror. Jag är ett planerings och organiseringsfreak och min dröm är att få ett kontor, eller en kontorskörna, där jag kan ha välorganiserade och snygga pärmar, mappar, tidsskriftssamlare samt allt annat man behöver i ett kontor, såsom Post it lappar, anteckningsblock, pennor,överstrykningspennor, sudd, tejp, gem, en anlsgstavla.. Allt man kan tänka sig, i vackra och roliga designer.

Det låter helt sjukt, men det är något jag planerar att göra när jag har fått pengar..  






Nästa del i När jag har fått pengar:

Andra Materiella ting jag vill/ska införskaffa
Dator, digitalkamera, mobil mm

Until then, Have lots of fun!!

//   Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0