Mellandags SHOPPING!

I dag har jag arit på stan och shoppat i inte mindre än 5 timmar, från ca 11 till 4, det blev byte av julklappar, så att jag fick ett underställ i rätt storlek, och då stadium inte hade dom vita tröjorna i strl 38 så blev det en rosa :) och sen svarta byxor.

För martins presentkort köpte jag ett linne på Carlings

På HM blev det kavaj och kostymbyxor, varför? DÄRFÖR!
samt hårinpackning och ansiktsmask

På cubus blev det 2 nagellack.

Sen köpte jag min efterlänktade almenacka på Bokia :)

Lunch blev det på Tatung

Martin fanns vid min sida nästa hela tiden, fattar inte hur han orkade.. Stackarn

I morgon fortsätter äventyret, då ska jag kika på lite smycken, täckjacka & täckbyxor samt en fleecetröja, för i vinter ska jag satsa på att åka slalom :)

Jag kan åka sen tidigare men jag är väl inte så himmla smidig, men kul är det, det kanske blir en del längdskidor i januari också.

I morgon skulle även Ulla-Britt bjuda på lunch har jag hört, mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0