Min Födelsedag..

Jag fyller som sagt år i dag, det har varit bak, mat, fika, presenter och gäster.
Här kommer lite bilder:)

Jag bakade hela dagen                                              Martin <3

Söt Hund



Mingel                            Pepparkakshuset       Wasa & Jörgen Kom förbi



Max & martin                Ian                             Lillebror


Sen fick jag presenter :)


Kort & Presentkort från Carlings av Martin,
Presentkort från HM från Göran & Ann-Louise
(Martins föräldrar)


Skrivblock & överstrykningspennor från Mig själv


Choklad från Emma, Sandra & Malin
Sjal Från Ian


Gurk-kaktus från Wasa & Jörgen
Blomma & namnkort från Mamma och Pappa + 2000
Kort med sko + 200 kronor + omklackning av skor från Farmor


Stay ups, Strumpebandhållare och Strumpeband från Emma, Sandra & Malin


Linne från Cilla


Polkagrisar & Julmust från Max

Tack för en jättetrevlig Kväll allihopa :)

Kommentarer
Postat av: MalinSofieLarsson

MEH ingen profilbild på mig:(



btw AWESOME FIKA

2009-12-15 @ 23:46:02
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0