NYÅR?

Jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra på Nyårsafton
Jag vill inte Festa.. För att:
  1. Fulla människor smäller raketer
  2. Någon blir alltid för full
  3. Någon börjar bråka
  4. Någon börjar grina
  5. Kallt
  6. Man kan festa 51 andra helger om året
Jag är sugen på en mysig middag, en trevlig kväll med kanske nån cider, spel, prat och något som inte smakar champange på 12 slaget.

Martin festar med Sina polare i Piteå, och jag vill inte festa, och jag var inte sugen alls på att festa med ett gäng punkare.

Cilla åker till Piteå och jag är inte bjuden, vill inte bli bjuden och dom ska va med lissan som kommer hem från etiopien.

Alla andra? Vet inte dom ska väl festa,

Mamma fyller år på nyårsafton, så man kan ju vara hemma med dom,

Marcus har samma tankar som jag på nyår, men han ska väl kanske vara med mitt ex och andra, och dom ska festa, och jag var INTE sugen på dom heller

Jag funderar helt ärligt på vadFarmor ska göra, men det kanske blir FÖR lugnt

NÅGRA FÖRSLAG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0