Sexxy kläder eller?

jag fick som tidigare nämnt lite intressanta kläder av emma, sandra och malin i tisdags. Nu gäller det för mig att med lite kreativitet använda dom tillsammans med något mer ur min garderob till en vettig outfit till kvällens festligheter hos sandra som fyller 20 i dag. Och jag vill inte se ut som en hora..

Jag drog fram lådan med kläder, hämtade in 2 par högklackade från förrådet samt grävde fram en lagom slampig skotskrutig kjol,

Sen plockade jag fram emma, sandys och mallins present.

Uppdrag
:
Förvandla detta till en lagom sexy outfit utan att se billig ut

Steg 1
Ta på sig alla underkläder:
Svarta stay ups
Strumpebandhållare
Strumpeband
Korsett köpt i Stockholm efter Romresan


Steg 2
Ta bort den skotskrutiga ytterdelen på min kjol så att bara tylldelen blir kvar
Inte samma kjol, men från samma märke, Living dead souls

Steg 3
Dra på en lång svart stickad tröja, tyllkjolen ger volym åt tröjan
liknande från Halens

Steg 4
Passande skor


Steg 5
Smink och Accesoarer från bl.a JC, glitter, & HM

Det bör dyka upp en bild i sen helhet senare, tills dess får ni fantisera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0