Ändå bra

Gjorde klart religions uppgiften och filosofiuppgiften i går kväll ^^ (fast filosofin måste mailas då jag kommer hem)
I dag gjorde jag klart svenska uppgiften som inte behövde lämnas in förrns nästa vecka.

hur skönt som hellst

Jag misstänker dock att vi kommer att få läxa på engelskan i dag, men då man inte längre har ett läxberg så ska det väl gå bra.

Annars har jag följande uppgifter kvar:
Svenska muntlig bokredovisning, ska vara klar i maj men den är nästan klar nu ^^

Samhälls/Historia fördjupningsarbete (ingen kris än)

projektarbete..
Bara 3 veckor kvar, om 2 veckor kommer det vara det enda jag gör 24 timmar om dygnet då det ska förberedas och genomföras. Just nu är det bara praktiska detaljer som ska fixas..

HITTA JOBB!!
I veckan ska jag besöka hemköp, Ica torget och lite andra butiker i stan.
Nästa vecka ska jag återkomma till Kvantum

Mitt CV som blev klart i går blev riktigt bra faktiskt ^^,

jaja, vi ser väl hur det går, har haft rast i snart 3 timmar så det börjar vara dags att värma upp inför engelskan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0