Nedräkning till ROM

Sitter i lägenheten och gör sista förberedelserna inför romresan. malin kommer väl på ca 45 minuter och då åker vi tåg till huvudstaden för att natten till onsdag bege oss till Italien :)

Hur bra som hellst!!

Lite resfeber har man;) Men det kkommer att gå bra, och jag kommer att ha en massa spännande att berätta då jag kommer hem.. förhoppningsvis..

Sandra skulle inte med pga skadad fot så det är jag och Mall3 mon världen!! :)



I dag tog Emma Andersson S3ld Körkotet. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ha det bra nu allihopa :)

kram
/ Me

Kommentarer
Postat av: Emma A

Tack så mkt <3 !! Ha det bäst i Rom!! Längtar redan tills ni kommer hem :)

2009-02-02 @ 20:58:22
Postat av: Nina

Ha dé så bra i Rom ^^

Jag är goode avundsjuk att du far till Rom, dock, har alltid velat fara dit :P

Kram, och lycka till med Rom ;)

2009-02-02 @ 21:21:59
URL: http://ninaopuh.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0