31 timmar utan sömn

Jag har klarat det!!!! Jag Har varit vaken hela natten och hela dagen nu.. Med lite hjälp från farmor som matat mig med kaffe, socker och mat så har det gått riktigt bra. Gick dock inte lika bra för Emma som somnade vid 13.15 tiden när hon var hemma i Skelleftehamn.. men hon hade inte en farmor som hon kunde få stöd av i närheten.. det ar väl lite fusk från min sida och jag gratulerar att hon klarade sig såpass långt i alla fall då det säkerligen var rätt tråkigt i Hamn. Nu ska jag bara hålla mig i ca en timme till sen ska jag duscha innan jag får lägga mig i sängen och försvinna in i drömmarnas värld^^

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

hahah looser det klarade jag för länge sen;D

2009-01-07 @ 00:45:10
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0