baka baka

Sitter hemma hos cilla och bakar :) Vi har gjort römmar och bakar just nu non stop kakor :) Det som är synd är att man redan förätit sig på degen så man är inte sugen på själva kakorna :p

I dag var andra och sista praktikdagen, vi har räknat ut lite inför melodifestivalen och jag kan säga att progammledaren har 2 loger, varav en av dem har en säng.. lite bortskämt tycker man :P

Vi fick slutatidigare i dag också så jag skjutsade hem Anton sen for jag hem och städade litegrann, Jag ska börja sopsortera och vara duktig och miljövänlig ^^ En klapp på huvet till mig!

Jag har även börjat smygpacka inför romresan :D nu börjar man bli taggad till topp!!!

I helgen är det planeratatt jag ska köra hem bien till Mamma och Pappa, det är ju onödigt att den ska stå obevakad i 10 dagar då det händer en massa konstigheter på min gata. Dessutom hämtar jag Mazdan då jag kommer tillbaka så då har jag min egen bil ^^ den funkar nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0