Bilar och körkort

I helgen åkte jag hem för att hämta bilen, men eftersom den fortfarande dampar så fick jag ta mitsubishin istället, men det är inget fel på den så :)
På fredag är det Club 18 på balsac och jag ska dit, men först så åker jag till Norsjö för att kämta ut mitt körkort på posten. Detta innebär att jag kommer att ta bilen hem till stan igen och det finna just nu 4 tomma platser i den, så om någon Norsjöbo (eller nån annan stackare som bara hamnat där) känner för det så kan man boka in sig på en plats, jag tar i regel 30 kronor/person för bensinkostnaden (kom ihåg att en barnbiljett till stan kostar 50.. )

Sen på kvällen är jag nykter, då jag nog är fyllechaffis och dessutom för att jag ska upp på lördag och åka till Boden, det finns en möjlighet att jag kommer att köra vissa delar av sträckan, sen är det inte så kul att komma bakis på ett scoutledarmöte :P

Jaja, i dag är jag iaf duktig som tvättar :) kanske man ska ringa till farmor och mina bröder och se om vi ska åka till solbacken och handla... men vi ser väl hur det blir :)

Hade praktik måndag tisdag på fastighetskontoret.. det var rätt tråkigt.

Kramkram fån moi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0