Helgen och meddelanden på motorhuven ;)

Kort sammandrag av min helg..
Balzac & fyllechaffis på fredag, tjänade en slant så man kunde tanka litegrann (lite överpris kanske, vet int)
Lördag åkte jag och Vindelpojkarna till boden så jag fick köra en massa, från Pite till boden se hela vägen hem, även om det var Jacobs bil (hans föräldrars till och med)
Vi var hemma i stan vid 23.00 och de sov över för att sen åka iväg till vindeln tidigt på söndagen.
Söndag= Slappardag, skvallra med grannen och öva redovisningen.

I dag hade vi redovisning och det gick väldigt bra. jag skippade de två sista lektionerna för att hinna göra lite ärenden innan jag for på stan, då ringde storebror och sa att han skulle titta på 1.an i min källare så jag blev kvar här i stan. Nu är lillebror här och mäter min lägenhet (han ska ta den av mig nån dag)

När jag skulle ta bilen ner till stan hade jag fått ett meddelande i snön på min motorhuv
Jag ska knulla med dig

Jag har inte en aning om vem som skrivit det.. känns lite skumt, vi får väl se om jag får några fler medddelanden:P

Det finns sjuka människor här i världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0