insikt

Jag tänker inte före jag handlar, och jag har fått ta konsekvenserna.. man lär sig fan aldrig. Men man får hoppas att man gör det och gå vidare.
Jag tror bara att jag har koll, men det är en fasad, en illusion så perfekt att till och med jag började tro på den.. men nu har jag börjat komma ner på jorden.
För er som påverkats av mina misstag, förlåt!!
Som tur är så drabbade det senaste bara mig.



Som jag sagt tidigare så är jag nykter chafför på fredag, ring om d é nått. men jag kommer hänga på balsac under kvällen.

För er som undrat, Jag tog teorin på första försöket (55 rätt) och uppkörningen på första försöket.

Jag älskar er!!

Ps.
Älska mig mest, då jag förtjänar det minst, för då behöver jag det som bäst......


Kommentarer
Postat av: Kim

Lite sött du tog den dikten av mig ;)

2009-01-22 @ 01:52:52
URL: http://kimpastompa.blogg.se/
Postat av: Emma A

Jag hatar att du skriver Balzac med s, det ska vara Z!!!!!!!!!1

2009-01-22 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0