Krockade nästan :(

Körde till Norsjö för att hämta körkortet. Josse och Helena åkte med och det gick riktigt bra, det var halt ich spårigt men vi tog oss hem tillslut :) När jag sen skulle köra hem igen var jag ensam i bilen och det gick också bra, men jag blir så trött av att köra långa sträckor XD

När jag kom till stan så körde jag jace hem till robert. Det gick bra att köra dit men sen skulle vå åka och käka pizza, robert sa att han skulle bjuda på min om jag körde dit. Sagt och gjort, vi satte oss i bilen och körde iväg. Men då jag skulle svänga ut från gatan var det väjningsplikt, och jag tittade höger och vänster, och sen körde jag...
Jacke:Matilda..
(Schriiiiek!!!)
Jag: Va?
Jag tittar i backspegeln och ser en röd bil stå vid vägkanten, lite snett sådär.
Jag såg inte bilen!!! Jag svär!! men jag hade visst råkat köra ut framför den (den kom från höger.. tror jag)
Jag körde vidare och tänkte att bilen kanske kommer efter mig så vi kan prata om det.. och det gjorde den.. jag parkerade i A-torp centrum och bilen parkerade bredvid..
Ut kommer en kvinna och jag ber om förlåtelse, Jag är såååå ledsen!!...
Vi tittar på hennes bil och den verkar inte fått några skador (Den körde bara in i snökanten som var va 30 cm) 
Hon tog mitt reg-nr ifall hon skulle hitta några skador senare då det blivit ljust..

Problem nr 1. Bilen är regristrerad på mamma
Problem nr 2. Hon kan inte fått några skador på bilen men vem vet vad hon hittar på
Problem nr 3. Nu har jag ångest.. som faan...

JAG BEHÖVER EN KRAAAAM!!!   :(

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

chilla med dillen bilar tål mer än vad man tror spec snökanter

2009-01-24 @ 13:49:27
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Kim

Det kommer nog gå bra ska du se! :)

Kram på dig!!!

2009-01-24 @ 19:40:23
URL: http://kimpastompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0