Nyår, vuxenhet

Nyår, igen.. Mycket trevligt. Kvällen började med trerätters middag hos mig, Emma, Emma2 och Marcus kom och åt. Det var jättetrevligt^^ Sen hämtade petra oss och körde oss till festen i Skelleftehamn (Sävensnäs) Där var det Paaartaeey i Elenaz lägenhet, de som var där var Elenaz, Martin, Martins kompis Thomas från Ö-vik,Jag, Emma, Malin, Petra, lillSara, Emma2, Marcus + 3 random killar :P Trevlig fest med charader, ölspel och snack... (sen det typiska: nån drack för mkt och nån blev arg där vid tolvslaget..) fast festen blev ändå lungnare än förväntat, jag drack med måtta, då jag inte ens var bakis dagen efter^^^.. Efter festen drig jag och malin hem till hennes familj och åt hummer (MUMS) tackar för det mailn och hennes familj:) Sen spelade vi lite mariocart på wii innan vi gick och la oss.. (Men vissa andra för iaf på efterfest som visst var mkt trevlig också;)hoppas ni hade kul.) _____________________________________________________________________________________ Nu sitter jag iaf här i lägenheten, tog mig faktiskt hem i går :P Jag har varit duktig och städat och öppnat internetbank.. Det betyder att jag är vuxen nu ^^ fast, ändå drygt för nu måste jag betala räkningarna själv :( det är säkert kul första ggn sen så inser man att det inte e så skoj längre.. men men.. Hoppas ni alla får ett Gott nytt år!!! ^^ även om det är Finanskris och svårt att få jobb.. :P Kramar

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

elnaz stavas så <--- ;D

och deandra var ute på fest til 5.30 på morgonen därpå:O Och pappa tyckte det var jätte roligt att mina kompisar vågar prata med gammlingar som han XD

OCH ÄR VI PEPPADE FÖR ROM!?

2009-01-04 @ 16:03:36
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/
Postat av: Anonym

elnaz stavas så <--- ;D

och deandra var ute på fest til 5.30 på morgonen därpå:O Och pappa tyckte det var jätte roligt att mina kompisar vågar prata med gammlingar som han XD

OCH ÄR VI PEPPADE FÖR ROM!?

2009-01-04 @ 16:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0