Paarteey, promenad och fest

Yeeeah!!!! Jag var på Balzac i natt :D Kvällen började med förfest (jag och Emma satt och shottade och skålade över det sura livet) ;P Sn drog vi iväg och hängde på Balsac tills dom stängde. Det var mkt trevligt folk där iaf ^^ Sen var det tänkt att det skulle vara efterfest vid kaplan men den var över då vi kom fram så vi tog Taxi till A-torp istället för att finna en efterfest, vi hittade ingen men Kusin Jocke lät oss komma in och värma oss i hans lägenhet en stund i alla fall, Tack för det ^^ Då var klockan nästan 4 på morgonen.. Vi gick sedan hem från A-torp till lägenheten (ni som känner mig vet hur långt det é ;P) Men jag och Emma lämnade Tesse, Emelie och de trevliga killarna och gick själv biten från E4 till lägenheten.. Efter att vi passerat Campus börjar vi prata om hur man snott dygnet (då var klockan ca 5 på morgonen) Så kommer Emma på den briljanta idén att vi inte ska sova alls, utan vara vakna till nästa kväll.. WOW!! säger jag, vilken bra idé!!..... Och så blev det, så nu har vi suttit i lägenheten och fikat, och spelat kort.. Emma är btw en rysktalande smygnazizt;) Det kom vi fram till då vi spelade "hej knekt" Nu sitter vi som sagt här, vi hoppas att vi inte somnar ;P vi räknar med erat stöd i kampen mot sömnen, dvs ROA OSS!!!! Om vi blir för uttråkade kommer vi somna.. Jaja, det var vår kväll ;P Kram på er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

När du komme ut ifrån balzac var vi på väg att gå ifrån ursviken till stan :P Hade jag vetat ni inte sovit hade jag kommit förbi xD

2009-01-06 @ 14:27:01
URL: http://kimpastompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0