Praktik :( :/ :)

I veckan "Praktiserar" jag och på ishallen här i Skellefteå

Några intressanta saker som hände:
Tittade i AIK.s omklädningsrum.. inga killar där men deras grejjor var där. Det luktade svett och det mest intressanta som fanns därinne var en hårtork :) Tänk bara tanken.. efter en matck så har dom duschat sen står dom där och fönar håret.. sen stoppar dom i nått av alla hårprodukter som stod där på hyllan ;P

Jag tittade i logarna, mycket fina.. och dyra,

Annat, mindre kul som hände:
Flyttat på CP tunga skärmar så jag har ont i ryggen nu.
Grävt efter pantflaskor/burkar i skräptunnorna (det skulle göras) Fast det var lite spännande faktiskt ;P
Tråkat...

I morgon ska vi fixa lite inför melodifestivalen, typ hur många bord som behövs :P

Jag skriver väl mer om det i morgon,,



Nu är jag på inackmiddag, åt lite hamburgare och bråkar med lillebror, i kväll ska jag hämta cilla med c/o på skeria.

Jag var btw duktig i dag.. gick långa broarna runt :) typ 7 km.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0