Teorin....

(: (: (:JAG KLARADE TEORIN!!!! :) :) :)
Vilken lättnad!! Då jag ringde malin märkte jag hur tårarna rann :P jag är så mesig ibland :) Men det var så himmla skönt att få det bortgjort och få godkänt. Även om det "bara" var 55 rätt och minimikravet var 52 :P
Uppkörning på Torsdag då :):)

Mamma hade bästa/värsta reaktionen. Så här gick samtalet:

Jag-
Hej!, Jag klarade Teorin!!!
Mamma-Klarade du körkortet!!! :):)
Jag-Nee, jag har klarat teorin, uppkörningen är på torsdag...
Mamma- Jaha.. då sparar jag mitt grattis till på torsdag då.


Shysst man får vara:P fast hon var ju ändå glad;P

Förrutom Teori har jag hängt på stan och ätit med Cilla och Jenny :) det var trevligt och Cilla sa roliga saker
Tex:
Jag har bjudit Jenny på mat och Jenny har bjudit mig på mat, så i slutändan har vi inte spenderat något :)
(Jag reserverar mig för ev fel/omskrivningar) Cilla och jenny får höra av sig om det inte dög ;P)



Kommentarer
Postat av: Carl

Grattis! Lycka till på uppkörningen på torsdag. Kom ihåg att kugga inte är hela världen - då klarar du den bara nästa gång=) Easy peasy.

2009-01-13 @ 21:05:40
Postat av: Nina

Grattis! :D

Hoppas du klarar uppkörningen också, håller tummarna för dig ^^

2009-01-13 @ 23:12:19
URL: http://ninaopuh.zoomin.se
Postat av: Emma2 ;)

Grattis :D lycka till imorrn :D

håller tummarna ;)

2009-01-14 @ 12:16:28
URL: http://emmsjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0