Tillbaka till verkligheten

Sov ut i natt i alla fall, vet inte när jag gick och la mig men jag vet att jag fick mer än 9 timmar i alla fall. Hade nog sovit längre om jag inte varit tvungen att stiga upp för att fara på körlektion, det gick riktigt bra så jag ska avboka några av de bokade innan uppkörningen :) Sen sprang jag på stan en stund innan jag gick hen och käka mat, sen har jag bara suttit här, lyssnat på musik och jobbar på att städa.. fast jag va som inte så sugen..

___________________________________________________________________________

Malin tog körkortet i dag, GRATTIS BABIE!!!! (mycketsuburbia.blogg.se)

___________________________________________________________________________

Jag börjat BTW vara sugen på att packa inför romresan nu :) köpte en restandborste i dag (har länge vart i behov av en)

Kommentarer
Postat av: MALINSOFIELARSSON

TACK BABE!!! lära sig älska bagsiza hairspray;D;D

2009-01-08 @ 07:25:31
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0