Hemmasittare, Planering

Det här är tredje dagen jag bara sitter hemma i lillholmträsk och degar.. eller degar och degar, jag har planerat en del, rignt lite samtal och väntar nu på besked om eventuell skjuts till Tonåringarna på fredagen, hoppas även få besked om de kan få hämtning i vindeln också, annars får vi skicka dem med bussen och leta hämtning åt dem från Lycksele.. suck, sen har det varit krångel med USB portarna på min CP dator så jag har inte kunnat öppna mina dokument om deltagarnas allergier, så jag fick ringa runt i stället.

Hur rolig än den här hajken kommer att bli så längtar jag ändå tills den är över och jag får slockna hemma hos älsklingen på söndag kväll.. saknar dig redan :(



Nästa vecka blir det att bo i Umeå ett par dagar med M, det blir säkert tokroligt :) längtar,
Sen är det trästocksfestivalen :D Vi tänkte campa, nån mer som är sugen??


P.s
Nee jag har inte bara drygat, jag var faktiskt duktig och städade i köket i dag :) Men man kanske bör hitta på något, man blir så sjukt förslappad av att bara sitta här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0