Onsdag, jobbardag

Min morgon började halvtaskigt, jag drömde att jag försov mig och trodde att larmet på mobilen var jobbet som rignde och undrade var jag var, fan vad nice det var då man räknade ut at det bara var en dröm :P

Körde till jobbet och det var renar överallt (fler än vanligt iaf)

Väl på jobbet var det rätt lugnt och skönt, fast jag hade inte riktigt fattat att det var JAG som hade ansvaret och skulle se till att alla fick mat mm. Men jag vande mig efter ett tag.

Mamma kom och hälsade på när jag fick rast, sen for jag, mamma och pappa till OKQ8 för att tanka, det var tokjävla lång kö eftersom att OK numera är den enda bensinpumpen i brul i samhället sen statoil lades ner, men tillslut fick jag bensin i tanken samt 40 kr av pappa så att jag kunde handla mjölk och shampo till mig och linus :)

Sen efter en snabb sväng till fam, Johansson (erika, klas, oskar, maria) kom jag tillbaka till jobbet,där det fortfarande var rätt lugnt.

När jag slutat jobba så for jag på ICA sen körde jag hem till Cilla, som bor efter vägen på väg hem till mig. Hon bjöd på varma mackor men sen skulle dom på Bio, på vägen ut ur deras hus hittade jag en telefon i min ficka, det var jobbtelefonen som jag råkat stjäla med mig (fan vad jag har börjat sno saker senaste dagarna)
Det blev att köra raka vägen tillbaka till jobbet för att skamset lämna tillbaka telefonen innan jag äntligen var på väg hem till Lillholmträsk där lillbror degat hela dagen , vilket innebar att köket såg ut som skit (fast det såg ut som skit redan innan jag for till jobbet), posten var ohämtad, slaktade cigaretter på bänken och ett nästan fullt mjölkpaket som stått på bordet sen 2 i dag (dvs 4 timmar i rumstemperatur)

På vägen hem träffade jag även på polisen som kollade min hastighet, jag körde lagligt :D

Så det var bara att börja städa...

Sen bör jag packa upp mina saker från förra veckan men jag orkar inte, men tyvär är det ett måste så jag gör det senare i kväll så kan jag tvätta det i morgon :)

Blir ev PDOL i helgen men jag vet inte vilken dag än... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0