Umeå :)

Efter Hajken så bar det av till Umeå, Jag och Martin skulle bo i hans systers lägenhet i några dagar.
Då jag kom till Umeå så plockade jag upp martin efter vägen, han hade färgat håret blått =) (eller rättare sagt CB färgade hans hår blått)
och det blev jätefint, jag blev så glad varje gång jag såg det, fast det är nästan urtvättat nu :/ nån som vet var det finns att köpa mer hållbara färger??

Söndag kväll

blev det hemmakväll med en hyrfilm, fast då ingen av oss var särskilt trött kl 00.00 då filmen var slut så gick vi ner till centrum för att se om det hände något spännande, det gjorde det inte så vi gick ner och kollade vid älven innan vi gick hem igen.

Måndag 
Sprang vi ner på stan ock kikade runt i lite affärer och i Army shopen innan vi lunchade på ett café bredvid bion, dom hade enjättegod kyckligsallad där :)
Sen kom CB ner på stan så vi hängde med honom ett tag innan vi for hem till honom och såg på transformers, och en hög andra filmer, Han bjöd på nattmat, sill och potatis, vilket jag aldrig smakat för men det funkade :)
 vi missade bussen hem så vi sov på CBs golv.
Tisdag
Jag vaknade vid 8, och då satt Martin och CB och pysslade med sina västar, "fan vad kreativ man får va" tänkte jag innan jag sov i nån timme till.
sen blev det nudelfrukost innan vi åkte ner på stan, satt vid älven och väntade på CB´s buss innan vi lämnade honom på busstationen och gick hem och duschande, jag byte om och sen skulle vi ner på stan för middag och bio :) Det blev en jätteromantisk middag, kebab på döner ; ) Sjukt gott :)

Vi såg Transformers 2 på bio, den var bra :) sen hyrde vi en filmen på smällen och såg den senare på kvällen, den var jättebra också.

Onsdag
Onsdag var mest en flummardag, vi gick ner på stan, spelade lite biljard och käkade pizza, sen blev det film som vanligt på kvällen, denna gången "Ett öga rött"

Torsdag
Vi packade ihop, lämnade tillbaka filmen och körde förbi på systemet och en OK mack för att köpa klorin, martin tänkte
klorbleka sin tröja. Sen åkte vi till SCHTAAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0