hehe, test


En kul grej!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer.
______________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Matilda!


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Vi bestämde inget i fredags, så jag vet inte om det blir ngt.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Jao, kanske ska repa och fara på möte.


4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Pär ha inge körkort ;)

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Kör lagligt nu ;)


6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Tjo


7. Vad vill du höra mest av allt?

Dedää, de va kul

 

Jag utmanar Malin, Cilla & Emma

Samt alla andra som snubblar över bloggen


Kommentarer
Postat av: burkcurt

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

kommer du till skellefteå på fredag?





2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

fest ikväll?





3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?

är du i stan?





4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

hej. vad händer ikväll?



5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

en raggare var ute o gled med sitt vrålåk och såg en blondin





6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

vilken dag då?





7. Vad vill du höra mest av allt?

jag ska fixa mig en lägenhet tror jag

2009-06-15 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0