INTE PIRATPARTIET!!

Snälla, skärp er!
Att rösta på ett enfrågesparti ger ingenting i det stora hela. Det finns partier som sympatiserar med piratpartiet tex Vänsterpartiet
( http://www.vansterpartiet.se/kongress2008/index.php?option=com_content&view=article&id=88:vaensterpartiet-foer-fildelning&catid=13:nyhet&Itemid=37 )

Jag tycker att man ska börja engagera sig i de viktigare frågorna som tex. om vi ska vara med i EU, införa euron, skola, sjukvård och Arbeten

Kasta inte bort din röst på piratpartier! Engagera dig!

Om ni nu gillar internet så mycket så kan ni väl se vad de andra har att erbjuda istället för att ta det enklaste.

DU kan påverka mer än så!

Jag bryr mig inte om du röstar på vänstern, moderaterna eller sossarna, Bara du röstar.

och du kan bättre än piratpartiet, det vet jag.

RÖSTA FFS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0