Midsommarhelgen och frammåt

Efter 6 dagar i Norsjö med industrijobb klarade jag inte av mer, Även om Morbror lennart och kusinerna var hemma så tog jag Mazdan och drog till Schtaan på Torsdagskvällen, där blev det lite småfestande med Martin, Mångberg m.fl Samt midsommarforande med Kusinen i Farmors Lägenhet.

Midsommar blev egentligen inte som jag hade tänkt, jag hade hoppats på värsta festen i stan (eftersom jag saknat stan Tokmycket, men av någon anledning söker sig alla stadsbor ut på Landet för att fira midsommar.) Men Det blev grillning och lite dricka med Jocke, Martin och mångberg, lite trubadurspelande sen blev det film i lägenheten resten av natten.

Jag fick tokont i huvudet på kvällen, det sög, huvudvärken var kvar nästa morgon+baksmälla, det sög också

I korta drag så har man varit uppe till 4-5 varje natt, somnat, vaknat vid 9 sen drygat hela dagen tills kvällen kom, då man gått ut och haft trevligt ett tag för att sedan se film..
___________________________________________________________________________________________
Söndag var dock helt underbar, tokfint väder.. även om jag och martin inte tog oss ut förrns halv 3 i jakten på nån form av mat.. vi käkade på Dallas sen hängde vi på stan en stund och självklart, så kommer nån kille från ung vänster fram med en systemkamera i ansiktet på oss :P

Ironin:.. I norsjö kan man inte gå i närheten av någon utan att det går rykten, i stan skaffar man fram bildbevis :P Snyggt.. undrar om man kan hitta bilderna i ung vänsters lokal senare i sommar (bara för att folk gör så:P jag skulle iaf ha gjort det om jag var fotografen.. fast då e jag lite elak.. sådär i smyg;)
__________________________________________________________________________________________
I morgon blir det att stiga upp kl 5 för att gratta lillebror innan man far til jobbet. vi åker till rockliden ett par dagar på traktamentsjobb (klirr i kassan) och blir kvar där i 2-3 dagar..

Jobbade BTW i 12 timmar i dag, och hoppade över middagen.. lite sliten är man :P förhoppningsvis överlever vi bushen;)
vi ska försöka ta bilder på våra äventyr:)


 

Kommentarer
Postat av: MalinsofieLarsson

jajamen blonderat

2009-06-30 @ 23:42:08
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0