Mitt liv just nu

STUDENTEN

Jag & Malin (Emma var kvällens Fotograf, därför finns det få bilder på henne)

Dagen började med champangefrukost i min lägenhet, det var jättetrevligt och de flesta i klassen kom. Efteråt drog vi till skolan för fotografering och klassmöte då Tuan drog ett avskedstal. Efter mötet var slut och vi satt och väntade på våran tur i kyrkan ringer Kristina från Norsjö kommun och erbjuder mig jobb i Vården.

Vi satt i kyrkan.. läänge, sen gick vi ut och åkte skrinda och skrek innan det var sång på toget och middag hos farmor  med familjen. Maria kom också på besök :)
(Jag och Emma på klassfest)
På kvällen var det klassfest i sjungande innan jag Malin och Sandra drig mot bonnstan, på vägen träffade vi Martin som hängde med på Station, men han hade inte förköp så han fick göra annat, Sandra for hem men Emma, Malin, Cilla och tusen andra var där så det blev dricka dans och mingel innan vi drog mot Olles, där vi plockade upp Martin och kusin Jocke och drog till subway för fyllemat. Cilla åkte hem, sen åkte Martin hem, sen kom lillebror..
Jag och malin dissar skorna.. jag snodde ett par svarta strumpor och foppatofflor av Lillebror;)


Jag, Jocke, lillebror, Emma och Malin drog tillbaka till sjungande och hoppades på efterfest. dom låste då vi kom fram :(
Då åkte Emma och malin hem och jag, Lillebror och jocke drog oss mot Kaplanskolan, sjungandes och spelandes på gitarren vi tagit med i morgonljuset (solen stiger tydligen kl 5 på morgonen)

Sen var det dags att sova :)

DAGEN EFTER
Jocke sov över i lägenheten, men varken jag eller han hade druckit allt för mycket kvällen innan så jag skjutsade jocke till hans bil, sen så for jag ut och cyklade med farmor hela dagen.

På kvällen kom Martin förbi och jag fick lära mig köra autmatväxlat (mycket bra erfarenhet) eftersom jag dagen efter (då morsan väckt mig 10 på morgonen för att jag skulle flytta hem) på kvällen fick komma och rädda Cilla från ett fyllechaffisjobb på Bilträffen i norsjö.
Då fick jag tilbringa halva natten med att köra en Dodge Charger ;)
den var automatväxlad, så tack för att jag fick öva på din Volvo Martin :) Jag tror det var ödet eftersom att jag av en slump lärt mig köra kvällen innan (det finns kanske en gud) Jag hade aldrig vågat köra dodgen om jag inte kört automat tidigare.

SÖNDAG
Vilodag och packa upp saker dag

JOBBARVECKA
Jag och Cilla jobbar två veckor på Bergteamet i Jörn
Vi har snygga jobbarkläder, inventerar lager, städar borrarnas kojor och fixar på gården (Vi kör baklastare ;)
Bilder kommer förhoppningsvis upp på ett tag.

I morgon sa vi till Älgträsk och fixa, på eftermiddagen ska jag träffa min Chef (den andra) och disskutera jobb inom vården.. Jag gillar jobb :)

Sen är det midsommar och fest i Staan, saknar redan Skellefteå:'(

Nästa veckor blir det kanske traktamentsjobb i Rockliden (Junsele) då blir det Klirr i Kassan :)

TAGGA MIDSOMAR!! DET BLIR TYP INTE REGN!!! :D

Kommentarer
Postat av: bitte

Tipsar om den nya gratissidan.



Vad sägs om lite glass nu i sommar? Helt gratis

http://www.sommarglass.com/?r=975

2009-06-18 @ 21:21:15
URL: http://lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0